Değiştirmek ve/veya iade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren 90 gün içerisinde, ürüne ait, faturanızı, faturanın ön ve arka kısmındaki değişim/iade bölümünü eksiksiz doldurup ücretsiz olarak depomuza gönderebilirsiniz.
Hijyen sebebi ile takılarımızda, iç giyim alt gruplarda ve maske gibi ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.
Değişimlerde kargo ücreti Yurtiçi Kargo ile göndermeniz halinde bize aittir. Değişim ve iade gönderilerinizin takibini yapabilmek amacıyla kargo firmasından gönderi kodunuzu alabilirsiniz.
İADE / DEĞİŞİM KARGO KODU: Yurtiçi Kargo: 195468196
ADRES: OXXO TEKSTİL SAN. VE PAZ. A.Ş.- Halkalı Merkez Mah. Halkalı Cad. No:232 Küçükçekmece / İstanbul / Türkiye
oxxo.com.tr ve OXXO App üzerinden yapılan ve iskonto tutarı uygulanmamış siparişlerin değişim işlemlerini 90 gün içerisinde mağazalarımızdan anında gerçekleştirebilirsiniz.
Diğer değişim işlemleri ve iade için ürünlerimizi mağazalarımıza teslim edebilir ve değişim / iade sürecinizi mağazalarımız aracılığıyla başlatabilirsiniz. Mağazalarımız değiştirmek veya iade etmek istediğiniz ürünleri en kısa sürede merkezimize ulaştıracak ve işleminiz gerçekleştirilecektir.
Mağazalarımız bu işlemde teslimat noktası olarak görev yapacak olup, iade işlemleriniz ile ilgili süreci başlatacaktır.
İskenderun Park Forbes mağazamızda değişim / iade teslimi yapılamamaktadır.
İade ve değişim ile ilgili sorularınız için:
WhatsApp Hattı: +90 850 216 16 06
Telegram Hattı: Mesaj göndermek için buraya tıklayın.
Canlı Destek Hattı: oxxo.com.tr'de alışverişinizi yaparken, masaüstü görünümde sağ altta beliren Canlı Destek ikonuna tıklayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
WhatsApp - Telegram - Canlı Destek Hattı Pazartesi - Cumartesi günleri arası 09:00-22:00, Pazar günü ise 11:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
E-Posta: [email protected]