x
NEDEN ÜYE OLMALIYIM?

OXXO şıklığına ve kalitesine ulaşmak artık bir tık uzağınızda! Ücretsiz üye olarak üyelere özel imkanlarımızdan ve kampanyalardan yararlanabilirsiniz. Üstelik yıl içinde, üye hesabınızla oxxo.com.tr adresinden veya OXXO App'ten yaptığınız tüm alışverişlerinizin toplamı 500 TL'ye ulaşınca, bir sonraki alışverişinizde 50 TL değerindeki hediye çekini kazanabilirsiniz. 

Bülten almak istediğinize dair onay kutusunu işaretleyerek yeniliklerden ilk siz haberdar olabilir ve trendleri takip edebilirsiniz!

ÜYELİK İÇİN ÜCRET ÖDEYECEK MİYİM?

OXXO'nun size sunduğu hizmet ve avantajlardan tamamen ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz.

NASIL ÜYE OLURUM?

oxxo.com.tr'nin sağ üst köşesinde veya OXXO App'te yer alan "ÜYE OL" butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu doldurarak üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz oxxo.com.tr üzerinden Facebook hesabınız ile bağlanarak da üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.

OXXO dünyasının yeniliklerini ve fırsatlarını kaçırmamak için "kampanya ve duyurulardan haberdar olmak istiyorum" kutusunu işaretlemeniz yeterli.

ŞİFREMİ UNUTTUYSAM NE YAPMALIYIM?

Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız alanın hemen altında yer alan "Şifremi Unuttum" yazısına tıklamanız gerekmektedir. Şifrenizi sıfırlamanız için gerekli bağlantı sitemize kayıt olurken kullandığınız e-posta adresinize gönderilecektir. E-posta olarak gelecek şifre yenikeme bağlantısına tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilir, alışverişinize devam edebilirsiniz.

Eğer kullandığınız e-posta adresini hatırlamıyorsanız, yeni bir e-posta adresiyle, ya da henüz üye değilseniz "Üye Ol" linkine tıklayarak ücretsiz üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz.

ŞİFREMİ NASIL DEĞİŞTİREBİLİRİM?

Şifrenizi değiştirmek için öncelikle üye girişi yapmalısınız. oxxo.com.tr'nin sağ üst bölümünde veya OXXO App'te isminize tıkladığınız zaman görünecek olan "Hesabım" bölümünündeki menüden şifrenizi değiştirmenizi sağlayacak forma ulaşabilirsiniz. Formdaki gerekli alanları doldurarak "Değiştir" butonuna tıkladığınızda şifreniz yenilenmiş olacaktır.

E-POSTA ADRESİM DEĞİŞTİ, NE YAPMALIYIM?

Kullanmakta olduğunuz, oxxo.com.tr'ye ve OXXO App'e kayıtlı e-posta adresinizde bir değişiklik olduysa, bize WhatsApp veya Telegram hattımız üzerinden ulaşabilir ve bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

WhatsApp Hattı+90 850 216 16 06 - WhatsApp'tan bize hemen mesaj göndermek için TIKLAYIN!

Telegram Hattı: Buraya tıklayarak hemen mesaj gönderebilirsiniz!

ÜYELİĞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?

Evet. Üyelikten ayrılmak için "Üyelik İptali" konulu bir e-postayı [email protected] adresine göndermeniz yeterli olacaktır. Üyeliğinizin sonlanması ile bilgileriniz sistemimizden silinir, hiçbir şekilde başka bir amaçla kullanılmaz ve paylaşılmaz.

KİŞİSEL VERİLERİM GÜVENDE Mİ?

Evet. oxxo.com.tr'ye ve OXXO App'e üye olduğunuzda veya alışveriş yaparken sağladığınız kişisel verileriniz Kişisel Verileri Koruma Politikamız gereği korunmakta ve yalnızca işlenme amacına uygun şekilde kullanılmaktadır. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgiye ulaşmak için Kişisel Verilerin Korunmasına İlişkin Aydınlatma Metni sayfamızı inceleyebilirsiniz.

YENİ ÜYELİK KAMPANYASI

150 TL ve üzeri alışverişlerde 20 TL indirim uygulanır. Üye hesabına otomatik tanımlanır. Üyelik tarihi itibariyle 14 gün geçerlidir. Başka kampanyalar ile birleştirilemez.

Ayrıca, e-bülten üyeliği yapılması halinde 150 TL ve üzeri alışverişlerde 20 TL indirim uygulanır. Hediye çeki üye olduğunuz e-posta adresinize iletilmektedir. Başka kampanyalar ile birleştirilemez.

HER 500 TL ALIŞVERİŞE 50 TL HEDİYE

OXXO’dan yıl içinde yapacağınız toplamı 500 TL tutara ulaşan alışverişlerinizde, 50 TL değerinde hediye çeki üye hesabınıza otomatik olarak tanımlanır.

Hesabınıza otomatik olarak tanımlanan bu hediye çekini bir sonraki 51 TL ve üzeri siparişlerinizde kullanabilirsiniz. 30 gün geçerlidir.

İndirim kuponu, yalnızca değişim işlemlerinde sepet tutarınıza bağlı olarak hesabınıza yeniden tanımlanır.

İade & değişim işlemleri sonrasında oluşan fark, kupon kazanım hakkınızdan düşülür.

Başka kampanyalarla birleştirilemez.

HEDİYE ÜRÜN KAMPANYASI

Kampanya devrede olduğu zaman, belirtilen tutarın üzerindeki alışverişlerde %100 pamuk çanta, maske gibi hediyeler sürpriz olarak siparişinize eklenir. Başka kampanyalar ile birleştirilemez.

NASIL ALIŞVERİŞ YAPABİLİRİM?

OXXO'dan alışveriş yapmak oldukça kolay, hızlı, keyifli ve güvenlidir. Beğendiğiniz ürünleri "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Sepetinize eklediğiniz ürünleri kontrol etmek için, "Sepetim" butonuna tıklamanız yeterlidir. Bu menüden seçmiş olduğunuz ürünleri değiştirebilir ya da iptal edebilirsiniz.

Sepetinizdeki ürünleri satın almak için "Satın Al" butonunu tıklayarak satın alma işlemine başlayabilirsiniz. Açılan pencerede alt kısımda da kargo bedeli ve kargo bedeli dahil toplam tutarı göreceksiniz. Hediye kuponunuz var ise bu aşamada kuponunuzu kullanabilirsiniz. Bir sonraki aşamada adres bilgilerinizi girdiğinizde, adres bilgilerinizin hemen alt kısmında “Paket Türü” ve “Kargo Seçimi” seçenekleri mevcuttur.

"Bu Adresi Kullan" seçeneğini ve teslimat yöntemini seçtikten sonra, karşınıza ödeme seçeneklerinin yer aldığı ekran açılacaktır. Buradan ödeme şeklinizi (Kredi Kartı, Banka Kartı, Masterpass, Havale/EFT, GarantiPay) seçebilir ve ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

Ödeme şeklinizi belirttikten sonra seçtiğiniz ödeme tipine bağlı olarak sizden kredi kartınıza ait bilgiler istenecek, Masterpass'e kayıtlı kartlarınızdan birini seçmeniz istenecek ya da siparişinizi Havale/EFT ile seçip siparişinizi tamamlamanız halinde banka bilgilerimiz karşınıza çıkacaktır. Bu bilgileri girip onayladığınızda satın alma işleminiz gerçekleşecektir. Havale/EFT ödemeleri için gereken tutarı banka hesabımıza yatırmanız gerekmektedir.

Ayrıca beğendiğiniz, ancak daha sonra satın almayı düşündüğünüz ürünlerimizi, kalp şeklindeki "Favorilere Ekle" butonuna tıklayarak favori listenizi oluşturabilirsiniz.

OXXO BEDEN KARTI NASILDIR?

Uluslararası Giyim Beden Tablosu
International Clothing Size Chart

Belçika/Fransa/Portekiz/İspanya343638404244
İtalya384042444648
Almanya/Avusturya/İsviçre/Hollanda/İsveç323436384042
İngiltere6810121416
Amerika Birleşik Devletleri (ABD)24681012
 

OXXO Beden Ölçüm Tablosu
OXXO Size Information

Beden (Üst)12
Beden (Üst ve Alt)XXSXSSMLXL
Göğüs (cm)788286909498
Bel (cm)616569737781
Basen (cm)86909498102106
 
GöğüsBeden Ölçüm Yerleri
Göğüs çizgisinde göğsün en dolgun olduğu yerden beden çevresini ölçün.
Bel
Doğal bel çizgisinde, belin beden çevresini, gergin olmayacak şekilde ölçün.
Basen
Ayaklarınızı birleştirerek, kalçanın en dolgun bölgesinin beden çevresini ölçün.
İSTEDİĞİM HER ÜRÜNÜ TEDARİK EDEBİLİR MİSİNİZ?

oxxo.com.tr ve OXXO App üzerinden satın aldığınız her ürün, stoklarımızda bulunan ürünlerdir. Çeşitli sebeplerden ötürü tedarik edemediğimiz ürünler olması halinde, sizinle iletişime geçerek alternatif ürün önerisinde bulunabilir ya da ilgili ürünü siparişinizden çıkartabiliriz.

SİPARİŞİMİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?

Siparişlerinizin takibini  “Hesabım - Sipariş Takibi” bölümünden yapabilirsiniz. Ayrıca güncel alışverişlerinizin yanı sıra geçmiş tüm alışverişlerinizin de durumunu inceleyebilirsiniz. Kargo takibi için gereken detayları da bu sayfada bulabilirsiniz.

SİPARİŞİMİ NASIL DEĞİŞTİRİRİM / İPTAL EDERİM?

Sipariş içeriğiniz ile ilgili değişiklik ve sipariş iptal talebinizi +908502161606 numaralı WhatsApp hattımızdan, Telegram hattımızdan veya oxxo.com.tr'de bulunan Canlı Destek bölümünden bize ulaşarak gerçekleştirebilirsiniz.

Şimdi WhatsApp'tan mesaj göndermek için tıklayın. Telegram hattımızdan bize ulaşmak için buraya tıklayın.

OXXO'DAN ALIŞVERİŞ GÜVENLİ Mİ?

Evet! OXXO için ilk sırada müşteri memnuniyeti gelir. Bu amaçla kişisel bilgileriniz (ad, e-posta adresi, cep telefonu, teslimat adresi vb.) kesinlikle başka kişi ve kurumlarla paylaşılmaz ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında koruma altındadır. Bu bilgiler, teslimatları daha hızlı yapabilmemiz ve sizinle iletişim kurabilmemiz için gereklidir. OXXO’dan yapacağınız alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir.

Alışveriş yapmanız için gerekli olan kredi kart bilgileriniz, yüksek güvenlikli SSL protokolü ile korunmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz sistemimizde kayıtlı tutulmamaktadır. Dilerseniz Masterpass ile kart bilgilerinizi Mastercard® alt yapısı içinde güvenli bir şekilde saklayabilirsiniz. Masterpass ile ilgili daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayarak Masterpass web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

HEDİYE PAKETİ YAPIYOR MUSUNUZ?

OXXO ürünlerini sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. Bunun için satın alma işlemi sırasında hediye paketi seçeneğini işaretlemeniz yeterlidir. 

BİR ÜRÜNÜN HANGİ MAĞAZANIZDA OLDUĞUNU NASIL GÖREBİLİRİM?

oxxo.com.tr'de mağaza stok bilgisini merak ettiğiniz ürünün sayfasında, Sepete Ekle butonunun altında yer alan Hangi Mağazada Var? butonuna tıklayıp, renk ve beden seçimi yaparak ürünün hangi mağazalarımızın stoklarında olduğunu görebilirsiniz.

 Mağaza stoklarımız anlık olarak değişebildiği için, bu ekran bilgilendirme amaçlıdır.

 Dilerseniz mağazalarımızı arayarak veya müşteri hizmetleri ekibimize ulaşarak istediğiniz ürünü adınıza rezerve edebilirsiniz. Ürün rezervasyon hizmetimiz ücretsizdir.

ÖDEME SEÇENEKLERİNİZ NELERDİR?

Ödeme için Kredi Kartı / Banka Kartı, Masterpass, Havale / EFT ve GarantiPay seçeneklerinden dilediğiniz yöntemi kullanabilirsiniz. 

HANGİ KARTLARLA ALIŞVERİŞ YAPABİLİRİM?

Alışverişlerinizde tüm Mastercard / VISA / Maestro / American Express / Troy kredi kartlarını ve tüm debit kartları kullanabilirsiniz.

Ziraat, World, Paraf, Maximum, Axess ve Bonus özellikli kredi kartları ile vade farkı olmadan 2 taksit seçeneği ile alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz. Anlaşmalı bankaların, aylık ilave taksit kampanyaları otomatik olarak uygulanır.

Beğendiğiniz ürünün sayfasında veya ödeme sayfasında her ay güncellenen taksit ve ilave taksit kampanyalarını görebilirsiniz. Ayrıca Kredi Kartı bilgilerinizi girdikten sonra kartınıza özel taksit seçeneklerini de görüntüleyebilirsiniz.

Erteleme kampanyalarında, ödemeler bankanız tarafından otomatik olarak ertelenir. Detaylı bilgiyi bankanızdan öğrenebilirsiniz.

HAVALE/EFT YÖNTEMİYLE NASIL ALIŞVERİŞ YAPABİLİRİM?

Satın alma işleminizde ödeme tipi alanında Havale / EFT seçimi yaparak siparişinizi tamamladığınızda sipariş takip numaranızı Havale / EFT işleminin açıklama kısmına ekleyerek sipariş tutarını banka hesabımıza göndermeniz gerekmektedir.

Ödeme işleminizi yaptıktan sonra tutar hesaplarımızdan kontrol edilerek siparişiniz onaylanacaktır. Daha sonra size siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta ulaşacaktır. Bu e-postayı aldığınızda siparişiniz hazırlanma aşamasına geçmiş olacaktır.

Havale işleminizi yaparken, açıklama kısmına siparişi numaranızı, adınızı ve soyadınızı yazmayı lütfen unutmayın. 

Ödemesi yapılmayan siparişler için müşteri hizmetleri ekibimiz sizinle iletişime geçecektir. 1 haftayı geçen ve ödeme yapılmamış siparişler otomatik olarak iptal edilecektir.

HAVALE / EFT BANKA HESAP BİLGİLERİ NELERDİR?

Havale / EFT yapabileceğiniz banka hesaplarımız:

T.C. ZİRAAT BANKASI
SALIPAZARI/İSTANBUL TİCARİ ŞUBE/901
HESAP NO: 1263969-5072
IBAN: TR4100 0100 0901 0126 3969 5072
Hesap Ünvanı: A VE A TEKSTİL SANAYİ VE PAZARLAMA LTD.ŞTİ. Marmara Kurumlar VD 0010002891

T. İŞ BANKASI
ÇARŞI GÜNEŞLİ ŞUBESİ / 1383 
HESAP NO: 44618
IBAN: TR81 0006 4000 0011 3830 0446 18
Hesap Ünvanı: A VE A TEKSTİL SANAYİ VE PAZARLAMA LTD.ŞTİ. Marmara Kurumlar VD 0010002891

AKBANK T.A.Ş.
LEVENT SANAYİ ŞUBE / 258
HESAP NO: 125993
IBAN: TR03 0004 6002 5888 8000 1259 93
Hesap Ünvanı : A VE A TEKSTİL SANAYİ VE PAZARLAMA LTD.ŞTİ. Marmara Kurumlar VD 0010002891

KART BİLGİLERİMİ SONRAKİ ALIŞVERİŞLER İÇİN SAKLAYABİLİR MİYİM?

Evet! Dilerseniz kart bilgilerinizi Masterpass'e kaydederek, sonraki alışverişlerinizde kullanmak üzere Mastercard güvencesi ile saklayabilirsiniz.

Masterpass'e kayıtlı kartlarınızı oxxo.com.tr ve OXXO App'te siparişinizi tamamlama aşamasında "Kayıtlı Kartlarım" alanından görebilir ve alışverişinizde bu kartlarınızı kullanabilirsiniz. Masterpass'i kullanabilmek için, hesabınıza tanımlı telefon numaranız doğru ve Masterpass hesabınızla aynı olmalıdır.

Kart bilgileriniz OXXO tarafından görüntülenmemekte ve saklanmamaktadır. Masterpass ile ilgili detaylı bilgiyi "Masterpass" bölümünde inceleyebilirsiniz. 

TEK TIKLA, HIZLI VE KOLAY ÖDEME YAPABİLİR MİYİM?

Evet! oxxo.com.tr ve OXXO App'te Masterpass ile alışveriş yaparken ödemelerinizi hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. 

Masterpass'e kayıtlı kartlarınızı oxxo.com.tr ve OXXO App'te siparişinizi tamamlama aşamasında "Kayıtlı Kartlarım" alanından görebilir ve alışverişinizde bu kartlarınızı HIZLI ÖDEME için kullanabilirsiniz.

MASTERPASS NEDİR?

Masterpass, kart bilgilerinizi Mastercard alt yapısı içinde güvenli bir şekilde saklayarak, hızlı ve kolay ödeme yapmanızı sağlayan dijital ödeme yöntemidir. Kullanıcı adı ve şifre ile kaydolduğunuz bir mobil uygulama değildir. Kullanmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Masterpass ile binlerce websitesi ve mobil uygulama içerisinde ödeme yapabilmek için, banka, kredi kartı ya da ön ödemeli kartınızı bir defaya mahsus ödeme adımında Masterpass’e kaydetmeniz gerekmektedir.

Sonraki alışverişlerinizde, aynı ya da farklı bir e-ticaret websitesi/uygulamasında kart bilginizi girmenize gerek olmadan bankanızdan gelecek doğrulama kodu ile güvenle ödeme yapabilirsiniz. Masterpass’e kaydettiğiniz kart, sizin hızlı ve kolay ödeme yapmanızı sağlar, her seferinde 16 haneli kart bilgilerinizi girmenize gerek kalmaz. Ayrıca hiçbir zaman siz satın almayı onaylamadan ödeme işlemiz direkt tamamlanmaz.

oxxo.com.tr ve OXXO App, Masterpass üye işyeridir. Masterpass çok yakında OXXO App'ten de erişilebilir olacaktır.

MASTERPASS'E NASIL ÜYE OLABİLİRİM?

Masterpass’e iki farklı yöntem ile kaydolabilirsiniz:

  • oxxo.com.tr ve OXXO App üzerinden alışveriş yaparken kredi ve/veya banka kartı ile ödeme adımına geldiğinizde, ”Kartımı Masterpass’e kaydetmek istiyorum” kutucuğunu işaretleyerek.
  • Masterpass Türkiye WEB sitesi üzerinden kart bilgilerinizi kaydederek (masterpassturkiye.com)

Masterpass kullanıcı adınız kayıt esnasında verdiğiniz cep telefonu numaranızdır. Ödeme esnasında yapılan kayıt işlemi sonrasında Masterpass hesap şifreniz, kayıt için kullandığınız cep telefonuna kısa mesaj olarak gönderilecektir.

oxxo.com.tr ve OXXO App üzerinden Hesabım sayfasına giderek telefon numaranızı güncellemeyi lütfen unutmayın. Telefon numarası bilgisi eşleştirmesi yapılmadığı sürece Masterpass'i kullanmanız mümkün olmayacaktır.

MASTERPASS ÜCRETLİ BİR HİZMET MİDİR?

Masterpass Kart Saklama ve Tek Tıkla Ödeme hizmetinin kullanımı kullanıcılar için ücretsizdir.

MASTERPASS'E KARTLARIMI NASIL EKLEYEBİLİRİM?

Siparişinizi tamamlarken ödeme adımına geldiğinizde ”Kartımı Masterpass’e kaydetmek istiyorum” kutucuğunu işaretleyerek kartınızı ekleyebilir ve sonraki alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.

Ayrıca Masterpass Türkiye WEB sitesi üzerinden de kartlarınızı ekleyebilirsiniz.

MASTERPASS'İ ALIŞVERİŞ YAPMAK İÇİN NASIL KULLANABİLİRİM?

Alışverişinizi yaparken, ödeme adımına geldiğinizde,

Eğer, Masterpass’e henüz kayıtlı değilseniz:

Kredi ve/veya Banka Kartı ile ödeme adımında kart bilgilerinizi girin ve ”Kartımı Masterpass’e kaydet” kutucuğunu tıklayın.

Bankanız tarafından bankanızda kayıtlı olan telefon numaranıza gelen tek kullanımlık şifre ile işleminizi doğrulayın.

Masterpass ödeme alt yapısına kaydoldunuz ve ödemeniz alındı. Bir sonraki alışverişinizde Masterpass ile ödeme seçeneğini seçerek, aynı bilgileri tekrar girmeden, tek tıkla güvenli şekilde alışveriş yapabilirsiniz.

Eğer, Masterpass’e kayıtlıysanız;

Kredi ve/veya Banka Kartı ile ödeme sekmesine geldiğinizde ve Masterpass’e kayıtlı kartlarınız görüntülenecektir.

Masterpass’e kayıtlı kart bilgilerinizle tek tıkla güvenli şekilde alışverişinizi tamamlayın.

Talep edilmesi halinde, Masterpass hesabınızı doğrulamak için bankanız tarafından gönderilen tek kullanımlık şifre ile hesabınızı doğrulayın.

Hesap doğrulama sonrasında Masterpass’e kayıtlı kart bilgilerinizle tek tıkla güvenli şekilde alışverişinizi tamamlayın.

MASTERPASS'E KART EKLEYEMİYORUM, NE YAPMALIYIM?

Kart bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olun.

Kart bilgilerinizi doğru girdiyseniz, kartınızın bağlı olduğu bankadaki kayıtlı cep telefonunuza doğrulama SMS’inizin geldiğinden emin olunuz. Kart bilgilerinizi doğru girmenize rağmen doğrulama şifrenizi alamıyorsanız, kartınızın bağlı olduğu banka ile iletişime geçerek, cep telefonu ve diğer kişisel bilgilerinizin doğru şekilde tanımlandığından emin olun.

Doğrulama SMS’ini alıp, ekrana doğru bir şekilde girmenize rağmen halen hata alıyorsanız; lütfen [email protected] e-posta adresi aracılığı ile Masterpass ile iletişime geçin.

MASTERPASS İLE ALIŞVERİŞ YAPARKEN ÖDÜL / PUAN KULLANABİLİR MİYİM?

Masterpass ile yaptığınız ödemelerde ödül/puan kazanımlarınız kartınızın bağlı olduğu bankanın sizin için belirlediği kurallar çerçevesinde devam eder. Masterpass’e kaydettiğiniz kartınızda biriken ödülleri ve/veya puanları oxxo.com.tr'de ve OXXO App'te anlaşmalı olduğumuz bankalar için kullanabilirsiniz.

MASTERPASS İLE ÖDEME YAPARKEN TAKSİT KULLANABİLİR MİYİM?

oxxo.com.tr'de ve OXXO App'te geçerli tüm taksit kampanyalarından Masterpass ile ödeme yaparken de yararlanabilirsiniz. Taksit kampanyalarımızla ilgili güncel ve detaylı bilgiyi siparişinizi tamamlarken görebilirsiniz.

MASTERPASS'İ KULLANMAK GÜVENLİ Mİ?

Masterpass, Mastercard tarafından sunulan uluslararası bir dijital ödeme alt yapısıdır. Masterpass ile kart bilgileriniz, Mastercard alt yapısı içinde güvenli şekilde saklanır.

Ayrıca, Masterpass’e eklediğiniz kart bilgileriniz bankanızdaki kayıtlı cep telefonunuza gönderilen tek kullanımlık şifre ile doğrulanır ve ancak doğrulama işlemi başarılı olduktan sonra sonrasında eklenebilir.

Kart bilgilerinizi Mastercard’a ait ödeme alt yapısı olan Masterpass’e güvenle kaydedebilir ve kayıtlı kartlarınızla tek tıkla hızlı ve kolay bir şekilde ödeme yapabilirsiniz.

MASTERPASS İLE ÖDEME YAPARKEN TELEFON DOĞRULAMASI VEYA 3D SECURE İŞLEMİ YAPILIYOR MU?

Sizin güvenliğinizi arttırmak ve alışverişiniz sırasındaki sahtecilik risklerini azaltmak için Masterpass tarafından sağlanan çeşitli güvenlik mekanizmaları OXXO tarafından da kullanılmaktadır.

Ödeme işleminiz sırasında, tek kullanımlık şifre ile doğrulama isteği, Masterpass’in kurguladığı ekstra güvenlik adımlarından birisidir. Tek kullanımlık doğrulama şifresi kartınızın bağlı olduğu banka tarafından, bankada kayıtlı olan cep telefonunuza kısa mesaj ile iletilir ve sadece sizin tarafınızdan bir defaya mahsus olarak kullanılabilir.

Alışverişiniz sisteme tanımlanmış ve önceden belirlenmiş olan tutarın üzerindeyse, Masterpass tek kullanımlık doğrulama şifresi girmeniz istenebilir veya bankanızın 3D Secure ekranına yönlendirme sağlanabilir.

Ayrıca bankanızın güvenlik prosedürlerine göre, işlem tutarından bağımsız olarak da tek kullanımlık şifre veya 3D Secure adımına yönlendirilebilirsiniz. Bu işlemler, alışverişinizin güvenle gerçekleşebilmesi için yapılmaktadır.

Tek Kullanımlık Doğrulama Şifresi Hakkında

İşlem esnasında, doğrulama şifresini 3 defa art arda yanlış girmeniz durumunda, “Tek Kullanımlık Şifre deneme hakkınız dolmuştur.” uyarısı gösterilir. Bu uyarıyı aldıktan sonra işleminize devam edemezsiniz, ödeme adımını tekrar başlatmanız gerekir.

Tek kullanımlık şifre bankada kayıtlı olan cep telefonunuza SMS ile iletildikten sonra 3 dakika içersinde kullanılmalıdır. Süre dolduktan sonra girildiğinde, “Tek Kullanımlık Şifre kullanım süresi dolmuştur.” uyarısı gösterilir. Bu uyarıyı aldıktan sonra işleminize devam edemezsiniz, ödeme adımını tekrar başlatmanız gerekir.

oxxo.com.tr ve OXXO App'te doğrulama ekranı gösterildikten sonra 15 dakika içerisinde herhangi bir zamanda ekrandaki “Tekrar Şifre Gönder” ibaresine tıklayarak tek kullanımlık şifre talep edebilirsiniz. Aynı işlemde en fazla 3 defa Tek Kullanımlık Şifre (OTP) gönderilmesini talep edebilirsiniz. 4. defa şifre talep etmeniz durumunda, “Tek Kullanımlık Şifre talebi limitinizi aştınız, lütfen başka bir işlemde 3 dakika sonra tekrar deneyiniz.” uyarısı gösterilir. Bu uyarıyı almanız halinde, ödeme adımını tekrar başlatmanız gerekir.

Bankanız tarafından bankada kayıtlı cep telefonunuza iletilen tek kullanımlık şifre tamamen size özeldir ve hiçbir şekilde OXXO çalışanları ve banka çalışanları dahil 3. şahıslarla yazılı veya sözlü olarak (e-posta, telefon görüşmesi vb.) asla paylaşılmamalıdır.

MASTERPASS'TE KAYITLI KARTLARIMI NASIL SİLEBİLİRİM?

Masterpass'e kayıtlı tüm kartlarınızın silinmesini istiyorsanız [email protected] adresine e-posta gönderebilir, ya da alışveriş esnasında "Kayıtlı Kartlarım" menüsü altından kayıtlı kartlarınızdan dilediklerinizi silebilirsiniz.

MASTERPASS'E KAYITLI TELEFON NUMARAM DEĞİŞTİ, NE YAPMALIYIM?

Eğer Masterpass’e kaydolurken kullandığınız cep telefonu numaranız değiştiyse, yeni numaranızı kullanarak Masterpass’e üye olabilirsiniz. Eski telefon numaranıza ait Masterpass hesabınızın silinmesini istiyorsanız [email protected] adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir.

MASTERPASS HESABIMI NASIL SİLEBİLİRİM?

Masterpass hesabınızın silinmesini istiyorsanız [email protected] adresine e-posta gönderebilir, ya da alışveriş esnasında "Kayıtlı Kartlarım" menüsü altından kayıtlı kartlarınızı silebilirsiniz.

OXXO BENİM KAYITLI KART BİLGİLERİMİ GÖRÜYOR VEYA SAKLIYOR MU?

Masterpass, Mastercard tarafından sunulan uluslararası bir dijital ödeme alt yapısıdır. Masterpass ile kart bilgileriniz, sadece Mastercard alt yapısı içinde güvenli şekilde saklanır. OXXO’da kart bilgileriniz bulunmaz ve saklanmaz.

Ayrıca, Masterpass’e eklediğiniz kart bilgileriniz bankanızdaki kayıtlı cep telefonunuza gönderilen tek kullanımlık şifre ile doğrulanır ve ancak doğrulama işlemi başarılı olduktan sonra sonrasında eklenebilir.

Kart bilgilerinizi Mastercard’a ait ödeme alt yapısı olan Masterpass’e güvenle kaydedebilir ve kayıtlı kartlarınızla hızlı ve kolay bir şekilde ödeme yapabilirsiniz.

SİPARİŞİMİ NASIL TESLİM ALIRIM?

Sipariş ettiğiniz ürünler anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri ile seçmiş olduğunuz adresinize teslim edilecektir. Kargonuzun durumunu SİPARİŞLERİM bölümünden takip edebilirsiniz.

Dilerseniz Mağazadan Teslimat imkanımızı kullanarak siparişinizi size en yakın OXXO mağazasından ücretsiz olarak teslim alabilirsiniz.

HANGİ KARGO ŞİRKETİ İLE ÇALIŞIYORSUNUZ? KARGO ÜCRETLERİ NEDİR?

Standart Teslimat için güncel olarak anlaşmalı olduğumuz kargo firması Yurtiçi Kargo’dur. Standart Teslimat için 249 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. 249 TL altındaki alışverişlerde kargo ücreti 12,95 TL'dir.

Aynı Gün Teslimat (İstanbul) için güncel olarak anlaşmalı olduğumuz kargo firması Hoop Kapıda’dır. Aynı Gün Teslimat için 499 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. 499 TL altındaki alışverişlerde kargo ücreti 15,95 TL'dir.

Ertesi Gün Teslimat (İzmir - İstanbul - Ankara - Muğla) için güncel olarak anlaşmalı olduğumuz kargo firması Hoop Kapıda’dır. Ertesi Gün Teslimat için 129 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir. 129 TL altındaki alışverişlerde kargo ücreti 5,95 TL'dir. 

Mağazadan Teslimat siparişleri kendi araçlarımız ve farklı kargo firmaları ile mağazalarımıza ulaştırılmaktadır. Mağazadan Teslimat tüm alışverişlerde ücretsizdir.


*** OXXO App'e özel TÜM ALIŞVERİŞLERDE ÜCRETSİZ KARGO! Uygulamalarımızdan yapılan tüm alışverişlerde kargo ücretsizdir. ***
 

SİPARİŞLERİM NE ZAMAN KARGOYA VERİLİR NE KADAR SÜREDE ELİME GEÇER?

Standart Teslimat
Hafta içi vermiş olduğunuz siparişleriniz 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Kampanya dönemlerinde teslimat sürelerimizde değişiklikler meydana gelebilir. OXXO App'e özel Standart Teslimat TÜM ALIŞVERİŞLERDE ÜCRETSİZ!

Aynı Gün Teslimat
Pazartesi - Cuma günleri arası saat 14:30'a kadar verilen siparişler aynı gün saat 23:00'e kadar, 14:30 sonrası verilen siparişler ertesi gün saat 23:00'e kadar adresinize teslim edilir.

Cumartesi günleri saat 13:00'e kadar verilen siparişler aynı gün saat 23:00'e kadar, 13:00 sonrası verilen siparişler Pazartesi günü saat 23:00'e kadar adresinize teslim edilir.

Teslimatlar Pazartesi – Cumartesi günleri arasında yapılmaktadır. Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Ertesi Gün Teslimat
Pazartesi - Cuma günleri arası saat 14:30'a kadar verilen siparişler ertesi gün saat 23:00'e kadar, 14:30 sonrası verilen siparişler bir sonraki gün saat 23:00'e kadar adresinize teslim edilir.

Cuma 14:30 sonrasından Cumartesi saat 13:00'e kadar verilen siparişler Pazartesi günü saat 23:00'e kadar, Cumartesi 13:00 sonrası ve Pazar günü verilen siparişler Salı günü saat 23:00'e kadar adresinize teslim edilir.

Teslimatlar Pazartesi – Cumartesi günleri arasında yapılmaktadır. Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Mağazadan Teslimat
Siparişiniz 3-5 iş günü içerisinde tercih ettiğiniz mağazamıza ulaşacaktır. Siparişiniz mağazaya ulaştıktan sonra, mağazamız tarafınıza telefonla bilgilendirmede bulunacaktır. Siparişinizi mağazamızdan teslim alırken lütfen sipariş numaranızı yanınızda bulundurmayı unutmayın.
 

TESLİMAT ADRESİNDE BULUNMUYORSAM NE OLACAK?

Standart Teslimat

Siparişleriniz adresinize kargo yetkilisi tarafından 1. dereceden yakınınız olduğunu resmi kimlik kontrolü ile ispatlayan akrabanıza, teslim fişinin imzalanması karşılığında teslim edilecektir. Hiçbir şekilde ulaşılamadığı durumlarda, kargo yetkilisi adresinize bir not bırakacaktır ve bu durumda siparişinizi şubeden teslim almanız gerekmektedir. Siparişinizi 3 iş günü içerisinde teslim almamanız halinde, siparişiniz depomuza geri gönderilecek ve müşteri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçecektir.

Aynı Gün ve Ertesi Gün Teslimat

Kargo firması sipariş teslimatı öncesinde sizi arayacaktır. Kargo firmasına teslim edilmesini istediğiniz kişi ile ilgili bilgilendirmede bulunabilirsiniz. Tarafınıza hiçbir şekilde ulaşılamadığı durumlarda, kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirme yapılacak ve kendilerine dönüş yapmanız istenecektir. Siparişinizi 3 iş günü içerisinde teslim almamanız halinde, siparişiniz depomuza geri gönderilecek ve müşteri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçecektir.

Mağazadan Teslimat

Mağazadan Teslimat siparişlerinin ulaştığı mağazada saklanma süresi fatura kesim tarihi itibariyle 15 gündür. Bu süre boyunca mağazamız size düzenli olarak hatırlatmada bulunacaktır. 15 günün sonunda teslim alınmayan siparişler iptal edilecek ve ücreti tarafınıza iade edilecektir. Havale / EFT yöntemiyle verilmiş siparişler, ödemesi yapıldığı zaman mağazalarımıza ulaştırılacaktır. Sizden başka birinin siparişinizi teslim alabilmesi için, sipariş numarası ile beraber iletişim bilgilerinizi de mağaza ekibimizle paylaşması gerekecektir.

YAŞADIĞIM YERE TESLİMAT YAPIYOR MUSUNUZ?

Siparişlerinizi Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisindeki her adrese teslim ediyoruz. Özel durumlar oluşması halinde müşteri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçecektir.

Çok yakında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ne de teslimatlarımız başlayacaktır.

MAĞAZADAN TESLİMAT NEDİR?

Mağazadan Teslimat hizmetimiz sayesinde, siparişlerinizi ücretsiz olarak OXXO mağazalarına gönderebilir ve mağazalarımızdan teslim alabilirsiniz. Mağaza ekiplerimiz bu süreç içerisinde size tüm adımlarla ilgili bilgi verecek ve siparişinizi güvenle saklayacaktır.

MAĞAZADAN TESLİMAT HANGİ MAĞAZALARDA GEÇERLİ?

Mağazadan Teslimat hizmetimiz Türkiye'deki OXXO mağazalarında geçerlidir. Siparişinizin ulaşmasını istediğiniz mağazamızı, siparişinizin teslimat seçeneklerinde karşınıza çıkacak olan listeden seçebilirsiniz.

Mağazadan Teslimat kapsamı dışında olan mağazalarımız: İzmir Hilltown, İzmir Optimum, İskenderun Park Forbes, Çorlu Avantaj Outlet

MAĞAZADAN TESLİMAT ÜCRETLİ Mİ?

Mağazadan Teslimat hizmetimiz tüm alışverişlerde ücretsizdir.

MAĞAZADAN TESLİMAT SİPARİŞİMİ NE ZAMAN TESLİM ALABİLİRİM?

Siparişiniz 3-5 iş günü içerisinde tercih ettiğiniz mağazamıza ulaşacaktır. Siparişiniz mağazaya ulaştıktan sonra, mağazamız tarafınıza telefonla bilgilendirmede bulunacaktır. 

Siparişinizi mağazamızdan teslim alırken lütfen sipariş numaranızı yanınızda bulundurmayı unutmayın. Siparişinizi bir yakınınızın teslim alması için; ad, soyad, sipariş numarası, cep telefonu gibi bilgilerinizin mağaza ekibimize doğrulama amacıyla paylaşılması gerekmektedir. Mağaza ekibimiz gerek duyması halinde size telefonla ulaşarak onay alacaktır.

MAĞAZADAN TESLİMAT SİPARİŞİM NE KADAR SÜREYLE MAĞAZADA SAKLANIR?

Mağazadan Teslimat siparişlerinin ulaştığı mağazada saklanma süresi fatura kesim tarihi itibariyle 15 gündür. Bu süre boyunca mağazamız size düzenli olarak hatırlatmada bulunacaktır.

15 günün sonunda teslim alınmayan siparişler iptal edilecek ve ücreti tarafınıza iade edilecektir. Bu durumda aynı alışverişi tekrar yapmanız gerekmektedir.

MAĞAZADAN TESLİMAT SİPARİŞİMİ MAĞAZADAN HEMEN İADE EDEBİLİR MİYİM?

oxxo.com.tr ve OXXO App’ten yapılan ve iskonto tutarı uygulanmamış siparişlerin değişim işlemlerini 90 gün içerisinde mağazalarımızdan anında gerçekleştirebilirsiniz. 

Diğer değişim işlemleri ve iade için ürünlerinizi mağazalarımıza teslim edebilir ve değişim / iade sürecinizi mağazalarımız aracılığıyla başlatabilirsiniz. Mağazalarımız değiştirmek veya iade etmek istediğiniz ürünleri en kısa sürede merkezimize ulaştıracak ve işleminiz gerçekleştirilecektir.

Mağazalarımız bu işlemde teslimat noktası olarak görev yapacak olup, iade işlemleriniz ile ilgili süreci başlatacaktır. Ücret iadesi mağazalarımız tarafından yapılmayacaktır.

İzmir Hilltown, İzmir Optimum, İskenderun Park Forbes ve Çorlu Avantaj Outlet mağazalarımızda değişim / iade teslimi yapılamamaktadır.

MAĞAZADAN TESLİMAT SİPARİŞİME HEDİYE PAKETİ YAPILABİLİR Mİ?

Mağazadan Teslimat siparişiniz mağazalarımıza kargo kutusu ile ulaştırılacaktır. Mağazamızda kutuyu açmanızın ardından, talep etmeniz halinde mağaza ekibimiz hediye paketinizi hazırlayacaktır.

HIZLI TESLİMAT SEÇENEKLERİ NELERDİR?

OXXO'nun sizin için hayata geçirdiği yeniliklerden biri de Hızlı Teslimat seçenekleridir. Aynı Gün Teslimat ve Ertesi Gün Teslimat hizmetlerimiz ile, siparişinizi gün içerisinde veya ertesi gün adresinize ulaştırıyoruz. Üstelik, belirlenmiş tutarın üzerindeki alışverişlerde ücretsiz olarak bu hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Aynı Gün Teslimat ve Ertesi Gün Teslimat hizmetlerimizin yaygınlığını her geçen gün arttırmaya devam edeceğiz. Ertesi gün teslimat şimdi Çeşme ve Bodrum'da!

AYNI GÜN TESLİMAT NERELERDE GEÇERLİ?

Aynı Gün Teslimat seçeneği şu an için sadece İstanbul’dan verilen siparişler için geçerlidir. İstanbul içinde bulunduğunuz adresin Aynı Gün Teslimat kapsamında olmaması durumunda müşteri hizmetleri ekibimiz veya kargo firması sizinle iletişime geçecektir.

Aynı Gün Teslimat seçeneğinin geçerli olduğu ilçeleri ve mahalleleri görmek için tıklayın.

AYNI GÜN TESLİMAT HANGİ KARGO FİRMASI İLE GÖNDERİLİR?

Aynı Gün Teslimat hizmeti Hoop Kapıda tarafından sağlanmaktadır.

AYNI GÜN TESLİMAT ÜCRETİ NEDİR?

Aynı Gün Teslimat hizmetimiz 499 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsizdir. 499 TL altındaki alışverişlerde kargo ücreti 15,95 TL'dir.

AYNI GÜN TESLİMAT SİPARİŞİM NE ZAMAN ELİME ULAŞIR?

Pazartesi - Cuma günleri arası saat 14:30'a kadar verilen siparişler aynı gün saat 23:00'e kadar, 14:30 sonrası verilen siparişler ertesi gün saat 23:00'e kadar adresinize teslim edilir.

Cumartesi günleri saat 13:00'e kadar verilen siparişler aynı gün saat 23:00'e kadar, 13:00 sonrası verilen siparişler Pazartesi günü saat 23:00'e kadar adresinize teslim edilir.

Teslimatlar Pazartesi – Cumartesi günleri arasında yapılmaktadır. Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın sağlığı bizim için önceliklidir. Pandemi nedeniyle yaşanabilecek gecikmeler ile ilgili müşteri hizmetleri ekiplerimiz sizleri mutlaka bilgilendirecektir.

ERTESİ GÜN TESLİMAT NERELERDE GEÇERLİ?

Ertesi Gün Teslimat seçeneği şu an için sadece İzmir, İstanbul, Muğla ve Ankara'nın belirli ilçelerinden verilen siparişler için geçerlidir. Adresinizin Ertesi Gün Teslimat kapsamında olmaması durumunda müşteri hizmetleri ekibimiz veya kargo firması sizinle iletişime geçecektir.

Ertesi Gün Teslimat seçeneğinin geçerli olduğu İzmir ilçeleriBalçova, Bayraklı, Bornova, Buca, Çeşme, Çiğli, Gaziemir, Güzelbahçe, Karabağlar, Karşıyaka, Konak, Narlıdere, Menderes, Menemen, Seferihisar, Urla

Ertesi Gün Teslimat seçeneğinin geçerli olduğu İstanbul ilçeleriAtaşehir, Çekmeköy, Kadıköy, Kartal, Maltepe, Pendik, Sancaktepe, Ümraniye, Üsküdar. (Çok Yakında: İstanbul'un tamamı)

Ertesi Gün Teslimat seçeneğinin geçerli olduğu Ankara ilçeleriÇankaya. (Çok Yakında: Ankara'nın tamamı)

Ertesi Gün Teslimat seçeneğinin geçerli olduğu Muğla ilçeleri: Bodrum.

ERTESİ GÜN TESLİMAT HANGİ KARGO FİRMASI İLE GÖNDERİLİR?

Ertesi Gün Teslimat hizmeti Hoop Kapıda tarafından sağlanmaktadır.

ERTESİ GÜN TESLİMAT ÜCRETİ NEDİR?

Ertesi Gün Teslimat hizmetimz 129 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsizdir. 129 TL altındaki alışverişlerde kargo ücreti 5,95 TL'dir.

ERTESİ GÜN TESLİMAT SİPARİŞİM NE ZAMAN ELİME ULAŞIR?

Pazartesi - Cuma günleri arası saat 14:30'a kadar verilen siparişler ertesi gün saat 23:00'e kadar, 14:30 sonrası verilen siparişler bir sonraki gün saat 23:00'e kadar adresinize teslim edilir.

Cuma 14:30 sonrasından Cumartesi saat 13:00'e kadar verilen siparişler Pazartesi günü saat 23:00'e kadar, Cumartesi 13:00 sonrası ve Pazar günü verilen siparişler Salı günü saat 23:00'e kadar adresinize teslim edilir.

Teslimatlar Pazartesi – Cumartesi günleri arasında yapılmaktadır. Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın sağlığı bizim için önceliklidir. Pandemi nedeniyle yaşanabilecek gecikmeler ile ilgili müşteri hizmetleri ekiplerimiz sizleri mutlaka bilgilendirecektir.

YAŞADIĞIM YERE HIZLI TESLİMAT YAPILMASINI İSTİYORUM, NE YAPMALIYIM?

Yaşadığınız yer şu an için Hızlı Teslimat kapsamında değilse, +908502161606 numaralı WhatsApp hattımızdan, Telegram hattımızdan veya oxxo.com.tr'de bulunan Canlı Destek bölümünden bize ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz..

Şimdi WhatsApp'tan mesaj göndermek için tıklayın. Telegram hattımızdan bize ulaşmak için buraya tıklayın.

GARANTİ KOŞULLARI

oxxo.com.tr web sitemizde ve OXXO App’te yer alan tüm ürünler OXXO koleksiyonuna ait ürünlerdir. Mağazalarımızda yer alan ürünler ile oxxo.com.tr’den ve OXXO App’ten satın alacağınız ürünler aynı niteliktedir. Ürün ile beraber; ürünün ismi, ürüne ait renk/beden bilgisi, ürüne ait fotoğraflar, ürünün içeriği, ürünün fiyatı, ürüne ait yıkama talimatı bilgilerini de bulacaksınız.

Ürüne ait renk seçeneklerinin bulunduğu kartela, bilgisayar monitörünüzün veya mobil cihazınızın ekran kalitesine bağlı olarak gerçek renklerden farklı görünebilir. OXXO, cihazınızda görünen renklerin kesin olarak gerçek renkler olduğu konusunda garanti vermemektedir.

KREDİ KARTIMA NE ŞEKİLDE İADE YAPILIYOR?

Kredi kartı ile yapılan alışverişlerin iadeleri, alışveriş yapılan kredi kartına yapılmaktadır. Farklı bir kredi kartına veya nakit olarak iade yapılamamaktadır. Kredi kartlarına yapılan iadeler bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde kart hesabınıza geçecektir.

Taksitli ödemelerinizde;

  • İade tutarının tamamı kredi kartınızın ait olduğu bankaya tek seferde tarafımızca yapılır.
  • İade tutarını bir sonraki ekstrenizde "artı bakiye" olarak görebilirsiniz.
  • Bankanız alışveriş tutarını seçtiğiniz taksit sayısı kadar ayda kartınıza iade edebilir.
  • Eğer iadeden önce herhangi bir taksit ödemesi yapıldıysa, iadeden sonraki ayda bankanız ödediğiniz taksitlerdeki bakiyenin tamamını yatırır.
  • Taksitli ödemelerinizin iadesi ile ilgili detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz.

Banka kartı (debit kart), EFT ve havale ile yapılan ödeme işlemlerinde geri ödeme süreçleri; işlemin yapıldığı banka kartının, EFT‘nin ya da havalenin bağlı olduğu ya da gönderildiği hesap numarasına havale yoluyla geri ödenir.

İade işlemi yapılan ürünlerde kullandığınız hediye çeki bedeli, hesabınıza yeniden tanımlanmaz. Kampanya süresince verilen kuponlar, kampanya bitiminden sonra kullanılamaz.

Kargo-teslimat ücreti iade edilmez.

DEĞİŞİM VE İADE SÜRENİZ NEDİR?

Sipariş verdiğiniz ürünlerde renk, beden değişimi ve/veya iade işlemini, faturanız bulunması şartıyla 90 GÜN içerisinde ÜCRETSİZ olarak yapabilirsiniz.

NASIL DEĞİŞİM VE İADE YAPABİLİRİM? DEĞİŞİM VE İADE ÜCRETLİ Mİ?

Değiştirmek ve/veya iade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren 90 gün içerisinde, ürüne ait, faturanızı, faturanın ön ve arka kısmındaki değişim/iade bölümünü eksiksiz doldurup ücretsiz olarak depomuza gönderebilirsiniz.

Hijyen sebebi ile takılarımızda, iç giyim alt gruplarda, güneş gözlüklerinde ve maske gibi ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.

Değişim ve iade gönderileriniz Yurtiçi Kargo ile ücretsizdir. Değişim ve iade gönderilerinizin takibini yapabilmek amacıyla kargo firmasından gönderi kodunuzu alabilirsiniz. 

İADE/DEĞİŞİM KARGO KODU

Yurtiçi Kargo: 127000747

ADRES:

A VE A TEKSTİL SAN. PAZ. LTD. ŞTİ.

Halkalı Merkez Mah. Halkalı Cad. No:232

Küçükçekmece / İstanbul / Türkiye

MAĞAZALARDAN DEĞİŞİM VE İADE YAPABİLİR MİYİM?

oxxo.com.tr ve OXXO App’ten yapılan ve iskonto tutarı uygulanmamış siparişlerin değişim işlemlerini faturanızla birlikte 90 gün içerisinde mağazalarımızdan anında gerçekleştirebilirsiniz. 

Diğer değişim işlemleri ve iade için ürünlerimizi faturanızla birlikte mağazalarımıza teslim edebilir ve değişim / iade sürecinizi mağazalarımız aracılığıyla başlatabilirsiniz. Mağazalarımız değiştirmek veya iade etmek istediğiniz ürünleri en kısa sürede merkezimize ulaştıracak ve işleminiz gerçekleştirilecektir.

Değiştirmek ve/veya iade etmek istediğiniz ürünü teslim tarihinden itibaren 90 gün içerisinde, ürüne ait, faturanızı, faturanın ön ve arka kısmındaki değişim/iade bölümünü eksiksiz doldurup ücretsiz olarak depomuza gönderebilirsiniz.

Hijyen sebebi ile takılarımızda, iç giyim alt gruplarda, güneş gözlüklerinde ve maske gibi ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.

Mağazalarımız bu işlemde teslimat noktası olarak görev yapacak olup, iade işlemleriniz ile ilgili süreci başlatacaktır.

İzmir Hilltown, İzmir Optimum, İskenderun Park Forbes ve Çorlu Avantaj Outlet mağazalarımızda değişim / iade teslimi yapılamamaktadır.

İLETİŞİM

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Stil danışmanlığı, siparişleriniz ile ilgili merak ettikleriniz, değişim/iade ile ilgili sorularınız ve OXXO ile ilgili tüm konular için bize aşağıdaki iletişim kanallarıyla ulaşabilirsiniz.

WhatsApp Hattı+90 850 216 16 06 - WhatsApp'tan bize hemen mesaj göndermek için TIKLAYIN!

Telegram Hattı: Buraya tıklayarak hemen mesaj gönderebilirsiniz!

Canlı Destek Hattı: oxxo.com.tr'de alışverişinizi yaparken, masaüstü görünümde sağ altta beliren Canlı Destek ikonuna tıklayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

WhatsApp - Telegram - Canlı Destek Hattı Çalışma Saatleri

Pazartesi - Cumartesi: 09:00 - 22:00

Pazar: 11:00 - 22:00 

E-Posta: [email protected]

 

MERKEZ OFİS

Adres: Yenibosna, Merkez Mah. 29 Ekim Cad. No:33

34197 Bahçelievler - İstanbul / TÜRKİYE

Faks: +90 (212) 503 94 54

WEB Sitesi: www.oxxo.com.tr

Ticari Ünvan: A VE A TEKSTİL SANAYİ VE PAZARLAMA LİMİTED ŞİRKETİ

© 1993-2021 - OXXO ’nun resmi internet sitesidir.Tüm hakları saklıdır.Site içindeki resimler izinsiz kopyalanamaz ve yayınlanamaz Şartlar Gizlilik İade Ve Değişim Kişisel Verilerin Korunması
Oxxo Canlı Destek